Uslovi garancije:
- Garantujemo da proizvod koji smo isporučili nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji te da će ispravno funkcionirati, ako se koristi u skladu s njegovom namjenom i tehničkim upustvima o rukovanju.
- Garantni rok traje od dana kupovine i traje 1 godinu i važi za sve Scheppach električne, benzinske i baterijske uređaje (osim baterija i punjača)
- U slučaju nastanka kvara na proizvodu u garantnom roku, sve troškove otklanjanja kvarova i nedostataka snosi uvoznik.
- Naši proizvodi nisu dizajnirani za komercijalnu, trgovačku, profesionalnu i industrijsku upotrebu. Reklamacije se ne uvažavaju ukoliko se uređaji koriste u toku garantnog roka za jednu od navedenih upotreba.
- U slučaju kvara na proizvodu koji je predmet ove garancije, obavezujemo se da ćemo isti popraviti u najkraćem roku, a najkasnije u roku od 45 dana od dana prijave kvara. Ukoliko se uređaj ne popravi u tom roku, kupac će dobiti novi uređaj ili će mu biti vraćen novac.
- Garancija se priznaje samo uz priložen račun o kupovini, kratak opis kvara i ovaj garantni list koji mora biti ispravno popunjen (naziv proizvoda, serijski broj sa naljepnice uređaja, prodajno mjesto, pečat, potpis i datum prodaje). Uređaj mora na sebi imati originalnu naljepnicu sa serijskim brojem. Ukoliko se ista odlijepi sa uređaja, potrebno ju je priložiti sa garantnim listom.
- Garancija se ne priznaje u sledećim slučajevima:
- Ako kupac ne predoči ispravno popunjen garantni list, račun o kupovini i ako na proizvodu nedostaje proizvođačka naljepnica ili ista nije priložena uz garantni list.
- Ako je proizvod otvaran, prepravljan ili popravljan od neovlaštene osobe.
- Ako su kvarovi nastali oštećivanjem zbog nepropisne upotrebe ili nepravilnim transportom.
- Ako su kvarovi nastali mehaničkim oštećenjem ili preopterećivanjem, vanjskim udarcima (udarac ili pad), kvarovi nastali uzlaganjem opreme nenormalnim uslovima okoline i kvarovi nastali zbog lošeg njege, neodržavanja ili neispravnog održavanja.
- U slučaju slanja aparata na servis bez prethodne najave u servis i putem prijevoznika koji nije ovlašten od strane uvoznika, proizvod će biti vraćen pošiljaocu na njegov trošak.
- Svaki prijavljeni kvar ili neispravnost proizvoda prolazi kroz veoma iscrpnu i detaljnu kontrolu. Ako se tokom pregleda ustanovi da je proizvod ispravan ili se garancija odbija, troškovi rada servisa se naplaćuju prema cjenovniku ovlaštenog servisa te se zaračunavaju eventualni troškovi prijevoza u oba smjera.
- Garancija ne obuhvata redovnu provjeru te održavanje uz zamjenu dijelova koji se troše normalnom upotrebom ili za dijelove podložne trošenju (grafitne četkice, ležajevi, prekidači, kablovi, brtve, svjećice, filteri i dr.)
- Kupac može produžiti garanciju uređaja za još 2 godine (ukupno 3 godine) registracijom svog uređaja na web sajtu www.scheppach.ba u roku od 30 dana od dana kupovine uređaja.